6 Nisan 2015 Pazartesi

Hayat Herşeyi İle Bir Bütün!


Acısıyla, tatlısıyla, ağlamasıyla, gülmesiyle, neşesiyle, macerasıyla, huzuruyla, her şeyiyle hayat bir bütün... Kalpten gelen şekilde doyasıya yaşamak lazım hayatı.  :)

Şebnem Ferah'ın Korkarak Yaşıyorsan şarkısında da dile getirdiği gibi;

"Öyle bir hayat yaşadım ki;
Cenneti de gördüm Cehennemide.
Öyle bir aşk yaşadım ki;
Tutkuyu da gördüm pes etmeyi de.
Bazıları seyrederken hayatı en önden,
Kendime bir sahne buldum oynadım.
Öyle bir rol vermişler ki
Okudum okudum anlamadım...
Kendi kendime konuştum bazen evimde;
Hem kızdım hem güldüm halime.
Sonra dedim ki söz ver kendine;

Denizleri seviyorsan dalgaları da seveceksin.
Sevilmek istiyorsan önce sevmeyi bileceksin.
Uçmayı seviyorsan düşmeyi de bileceksin.
Korkarak yaşıyorsan, yalnızca hayatı seyredersin...
Öyle bir hayat yaşadım ki;
Son yolculukları erken tanıdım.
Öyle çok değerliymiş ki zaman
Hep acele etmem bundandı
Anladım...."

Güzel bir hafta diliyoruz....

Ankhamaya Farkındalık Atölyesi



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder